Dan Rudolfa Maistra Logo izletniška kmetija Na koncu vasi

Dear visitor! You can view web pages also in your language using a translator. Click on (top left)

Apartma - glamp

    ponujamo tudi plačilo s turističnim bonom - BON21

    (obvezno: naročite se vsaj 1 dan prej)

Splošni pogoji

za najem in koriščenje APARTMAJA, so objavljeni na tej spletni strani: www.NaKoncuVasi.si/splosni-pogoji. Gosti z oddajo rezervacije oz. s prijavo v ustni, pisni ali elektronski obliki potrdijo, da so seznanjeni z njimi in jih sprejmejo kot zavezujoče.

Rezervacijo potrdimo ob prejemu 30% predplačila gostov na TRR, ki je naveden na ponudbi.

S splošnimi pogoji se lahko gostje seznanijo na spletni strani in v apartmaju. Pridržujemo si pravico spremeniti splošne pogoje brez predhodnega obvestila. Zavezujemo se, da bodo pogoji javno objavljeni na spletni strani.

I. REZERVACIJA oz. PRIJAVA

Stranka lahko rezervira oz. odda rezervacijo po telefonu +386 41 340 589, na spletni strani ali po elektronski pošti: [email protected]. Na telefonske klice in e-maile odgovorimo v najkrajšem možnem času.

  • Stranka oz. gost navede vse zahtevane podatke in jamči za njihovo verodostojnost.
  • Rezervacija se opravi ob 30% predplačilu najema namestitvene kapacitete na TRR naveden na ponudbi.
  • Nakazilo preostalih 70% zneska rezervacije se mora opraviti najkasneje 7 dni pred prihodom gostov v namestitveno kapaciteto na TRR naveden na ponudbi.
  • V kolikor najemodajalec ne prejme predplačila in plačila celotnega zneska rezervacije v dogovorjenem roku, si najemodajalec pridržuje pravico do odpovedi rezervacije.

Med samim procesom rezervacije in kontaktiranjem strank, lahko že pride do rezervacije za iste datume iz direktnih spletnih portalov. V tem primeru si pridržujemo pravico do odpovedi vaše rezervacije brez stroškov odpovedi.

Vaša rezervacija je potrjena, ko prejmete potrdilo o rezervaciji na vaš e-mail. Opcijske rezervacije niso možne.

notranjost - dnevni del

II. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko stranka (ali v njegovem imenu druga oseba) odda nakazilo na transakcijski račun najemodajalca, ki je naveden na ponudbi.

  • Gost poravna akontacijo za rezervacijo najkasneje v 24 urah po prejetju ponudbe.
  • Gost mora obvestiti ponudnika o plačilu akontacije na e-mail [email protected] ali na +386 41 340 589.
  • V kolikor je čas od rezervacije do prihoda gostov krajši od 7 dni, gost opravi predplačilo celotnega zneska rezervacije pred prihodom v namestitev. Predplačilo je pogoj za rezervacijo.
  • Nakazilo preostalih 70% zneska rezervacije se mora opraviti najkasneje 7 dni pred prihodom gostov v namestitveno kapaciteto na TRR naveden na ponudbi.
  • V kolikor najemodajalec ne prejme predplačila in plačila celotnega zneska rezervacije v dogovorjenem roku, si najemodajalec pridržuje pravico do odpovedi rezervacije.

III. ODPOVED REZERVACIJE

Stranka ima pravico do pisne odpovedi rezervacije namestitve ne glede na razlog. Odpoved rezervacije se pošlje na e-mail: [email protected]

  • V primeru odpovedi rezervacije imamo pravico do povračila stroškov.
  • V primeru odpovedi rezervacije več kot 15 dni do prihoda ne glede na razlog odpovedi, najemodajalec najemniku izda dobropis v vrednosti že vplačanega zneska ali v obliki darilnega bona.
  • V primeru odpovedi rezervacije manj kot 15 dni do prihoda ne glede na razlog odpovedi, si najemodajalec pridržuje pravico, da si zadrži stroške odpovedi v višini že vplačanega zneska rezervacije.
  • V primeru da najemnik predčasno zapusti namestitev ali najemodajalca ne obvesti o svojem ne prihodu v namestitev, si najemodajalec pridržuje pravico do stroškov odpovedi v znesku celotne rezervacije, razen v izrednih okoliščinah, po dogovoru z najemodajalcem.
  • COVID-19, glede na to, da virus razsaja že dlje časa, gostje z rezervacijo sprejemajo riziko, kateri bi jim lahko onemogočal prihod v namestitev. Virus ni več razlog za brezplačno odpoved rezervacije. Odpoved rezervacije zaradi virusa in s tem povezani stroški odpovedi, se obravnavajo po istih splošnih pogojih kot pri odpovedih zaradi drugi razlogov.

IV. PRIHOD IN ODHOD

Prihod

  • Prihod v namestitev je možen samo ob predhodni rezervaciji in predhodnim dogovorom ure prihoda stranke z najemodajalcem.
  • Prihodi so predvideni po 15.00 uri. Pred prihodom se je potrebno v naprej dogovoriti za uro prihoda na telefonsko številko +386 41 340 589.
  • Za pozne prihode se je potrebno v naprej dogovoriti z osebjem (v naprej najemodajalec). Zgodnejši prihod v namestitev je možen samo v primeru, če je namestitev prosta po dogovoru z najemodajalcem.
  • Ob prihodu se opravi prijava gostov ob predložitvi osebnih dokumentov. Po prijavi gostje prevzamejo ključe.

Odhod

  • Odhodi iz namestitve so do 10.00 ure dopoldan.
  • Ob odhodu najemnik (gost) vrne najemodajalcu ključe in poravna še morebitne obveznosti do najemodajalca.

V. SPLOŠNO

  • Bivanje v namestitvah je dovoljeno izključno gostom, ki se prijavijo najemodajalcu oz. pri njegovih pooblaščenih osebah. Najemodajalec NE prevzema nobene odgovornosti za osebe, ki se ne prijavijo najemodajalcu. Osebe, ki niso prijavljene in se nastanijo v namestitvah brez vednosti najemodajalca so same materialno in kazensko odgovorne.
  • Ob odhodu gostje preverite, da je vsa posoda umita in pospravljena v omarah, za sabo pospravite smeti in jih odnesite iz namestitve.
  • V primeru povzročitve škode iz malomarnosti ali objestnosti vas bomo zanjo bremenili.
  • V namestitvah je prepovedano kajenje! Kajenje je dovoljeno na terasi, ogorki se ugašajo v pepelnik!
  • Namestitve so namenjene sprostitvi in počitku, zato je med 22.00 uro in 6.00 uro potrebno vzdrževati red in mir, ter biti obziren do drugih gostov in sosedov. V kolikor gostje ne spoštujejo javnega reda in miru, si najemodajalec pridržuje pravico do takojšnje odslovitve gostov iz namestitve.
  • Prosimo, da zapirate vhodna vrata in nastanitev ne puščate odklenjenih. Odprete jih s ključem, ki ste ga prejeli – zato ga ob izhodu imejte vedno s sabo. Prav tako ob vašem izhodu zaprite vrata na balkon in teraso!
  • Ob uporabi klimatske naprave prosimo, da so vrata in okna zaprta.
  • Prosimo, da po nepotrebnem ne trošite vode in da brisač ne zavržete že po prvi uporabi, saj se trudimo biti okolju prijazni.
  • Parkirišče za goste je v bližini namestitev. Parkiranje je na lastno odgovornost in za morebitne poškodbe na avtomobilih NE odgovarjamo. Prosimo, da pred kolesarnico pustite 1 meter prostora med avtom in kolesarnico.
  • V apartmajih je na voljo brezplačen Wi-Fi, geslo je zapisano v info mapi v namestitvah.
  • Prosimo, da gostje uporabljate vse naprave v namestitvah varno in kot dober gospodar. V kolikor povzročite namerno škodo ali škodo iz malomarnosti, ste jo gostje dolžni povrniti.
  • Če pride do okvare na vodovodnem in električnem sistemu ali do ostalih okvar, prosimo da gostje to nemudoma sporočite na kontaktno telefonsko številko +386 41 340 589.
  • Požarni red, skupaj z oznakami zasilnih izhodov je izobešen v namestitvah. V primeru požara se ravnajte po požarnem redu in se predhodno informirajte o lokaciji gasilnega aparata.
  • Ob odhodu morate gostje pomiti posodo, odstraniti odpadke, očistiti žar (v kolikor je možnost uporabe žara in ste ga uporabljali).
  • Lastnik in upravitelj namestitvenih kapacitet NE odgovarja za vrednostne predmete, denar in osebne predmete gostov. Prav tako NE odgovarja za vozila gostov na parkirišču.
  • V primeru bivanja otrok v namestitvah, lastnik in upravitelj ne odgovarja za morebitne nesreče in poškodbe otrok. Bivanje otrok je dovoljeno izključno na lastno odgovornost oz. na odgovornost staršev ali skrbnikov, saj namestitve niso ustrezno varnostno urejene za bivanje otrok.
  • Lastnik in upravitelj namestitvenih kapacitet ne odgovarja za morebitne izpade elektrike, vode, interneta iz razloga napak na omrežju, vzrokov s strani dobavitelja ali zaradi posledic vremenskih razmer.
  • Lastnik in upravitelj namestitvenih kapacitet ne odgovarja za nastalo psihično in fizično škodo zaradi višje sile (nevihta, toča, vihar,...)
  • Zaradi višje sile (udar strele, nevihta, toča, naliv,...) lahko pride do škode ali nedelovanja določenih stvari v namestitvah, za kar najemodajalec ne more odgovarjati. V kolikor je le možno se v takšnih primerih škoda sanira kolikor hitro se le da. Čas sanacije je odvisen od izvajalca in ne od najemodajalca. V takšnih primerih zaradi višje sile, najemodajalec ni dolžan najemniku manjšati cene rezervacije oz. dajati popusta zaradi nedelovanja stvari oz. povzročene škode zaradi višje sile.
  • Zaradi Covid-a 19 so gostje dolžni v času bivanja zagotavljati PCT pogoj, oz. upoštevati pravila, ki jih v obdobju predpiše vlada (Ukrepi vlade)
kontaktni podatki   
Izletniška kmetija Na koncu vasi

Na koncu vasi

Suzana KOLBL

Na naši družinski kmetiji preizkusite dobrote Prlekije, ki jih dopolnimo z vrhunskimi domačimi vini.
Popeljemo vas na ogled znamenitosti, ter priporočimo aktivnosti v prelepi Prlekiji oz. Pomurju.

POUDARIMO
Spust po reki MURI

organizirano za skupine

izleti po Prlekiji in Prekmurju
izleti Pomurje

spoznajte lepote Pomurja

Praznovanja

za vašo skupino, obletnice, poroke, obhajila, izleti,..

Izleti za skupine

po ravninah Prlekije in Pomurja

Vinska kraljica SLO

v letu 2015 - iz naše kmetije Na koncu vasi

zanimivost